2016. augusztus 22., hétfő

3. Fejezet - Újra.

* Harry *

-Ennél lehangolóbb nem is lehetnél, Haz.-Zayn velem szemben ült a másik kanapén, én a körmeim bámultam.
-Sose láttalak még ilyennek.-Ült mellém Niall egy zacskó chipsel a kezében.
-Mondtam már, hogy semmi bajom.-Motyogva álltam fel, Louis felvont szemöldökkel állt velem szemben.
-Úgy nézel ki mint akinek csaj ügyei vannak.-Nézett rám csípőre tett kézzel.
-Te összejöttél valakivel és nem mesélted el nekünk?-Jött a nappaliba Liam is mire megforgattam szemeim-.
-Nem jöttem össze senkivel, csak egy régi barát és most már hagyjatok.-Mentem fel a lépcsőn és a szobámba mentem becsapva az ajtót és nagyot sóhajtottam.
-Harry addig nem hagylak még el nem mondod mi a baj.-Louis kopogott az ajtómon, én az ágyam szélén ültem és a fejem támasztottam.
-Lou, kérlek. Nem akarok most senkivel beszélni, főleg nem erről.
-Harold Edward Styles, ha nem engedsz be berúgom az ajtódat és tudod, hogy képes vagyok rá.-Louis hangja fenyegető volt így megforgattam szemeim és kinyitottam az ajtót.-Nos mi a bajod?
-Képes voltam elüldözni magamtól azt a személyt aki kis korom óta mellettem állt mindenben és szeretett is.-Mondtam el egy levegőre és lehajtottam a fejem.
-Zoe a neve ugye? Akivel régen sokat beszéltél.-Ült az ágyamra, én a falnak dőltem.
-Igen, és összevesztünk pár napja. Elég durva dolgokat vágtam a fejéhez, szóval nem akar látni soha a büdös életbe.-Hangom halk volt ahogy vissza gondoltam az arcára.
-Remélem nem szállt a fejedbe a hírnév.-Vonta fel szemöldökét.
-Nem karok közel lenni hozzá, nem akarom, hogy azt érezzem mint régen.-Sóhajtottam.
-Miért nem, Harry? Mindenki megérdemli a szerelmet, még te is.
-Mert most ez az első az életemben.-Vettem mély levegőt és lassan fújtam ki.
-Akkor jó hülye vagy, Harry.-Nevetett.-Már ne is haragudj, de egy barom vagy.
-Egyetértünk.-Hallottam egy lány hangját, szemeim tágra nyíltak ahogy felismertem.

* Zoe *

Végül elhatároztam, hogy Harry után jövök és nem hagyom őt elmenekülni. Ő az egyetlen igaz barátom és nem fog cserben hagyni engem ahogyan én sem őt. Nagyon bántó dolgokat vágott a fejemhez, de nem gondolta komolyan őket láttam rajta. Valamiért csak leakar engem rázni de nem tudom miért. Bekopogtam a házba aminek a címét Anne adta meg, percekig nem nyílt az ajtó majd mikor elakartam menni kinyílt.
-Szia, hogy jutottál be?-Nézett a magas kerítésre Niall teli szájjal.
-Te nem nézel akció filmet?-Mentem be mellette.-Felmásztam.
-Bocs, de ki is vagy?-Csukta be az ajtót és rám nézett, én körbe néztem.
-Gondoltam, hogy fogalmatok sincs róla ki vagyok.-Nyújtóztam egyet.-A nevem Zoe Willmer.
-Még mindig csak a neved tudjuk.-Dőlt az ajtó félfának Zayn.
-Harry eltitkolt legjobb barátja.-Mosolyogtam rájuk.
-Ő meg kicsoda?-Jött Liam is az előtérbe.
-Harry kiskori barátja, Zoe.-Mondta Zayn a körmeit nézegetve.
-Melyik az ő szobája?-Indultam fel a lépcsőn.
-Balra a második.
Mosolygott Liam, felmentem és megálltam az ajtó előtt mikor beszélgetést hallottam.
,,-Akkor jó hülye vagy, Harry.-Nevetett.-Már ne is haragudj, de egy barom vagy."
-Egyetértünk.-Mondtam majd nagyot sóhajtottam ahogy elhallgattak. Az ajtó kinyílt.
-Szia Zoe.-Mosolygott Louis.
-Végre valaki aki tudja ki vagyok ebben a házban.-Néztem a válla fölött Harry-re.
-Mit keresel itt?-Kérdezte miután bementem a szobájába.
-Nem fogsz eldobni magadtól, Harry.-néztem körbe, fehér falak, egy ágy és egy asztal volt a szobában és egy ruhás szekrény.
-Azok után amiket mondtam én látni sem akarnám magam.-Nevetett halkan és a tarkójára tette a kezét.
-Gondoltam, hogy ez volt a célod ezért is jöttem ide.-Néztem rá és az íróasztal előtti székre ültem.
-Zoe, kérlek ne nehezítsd meg.
-Harry, nem értem miről beszélsz. Miért akarsz engem lerázni ennyire sebesen?!-Emeltem meg a hangomat, Harry az ajtóhoz ment és majdnem kitépte a falból.
-Húzzatok le de nagyon gyorsan mert ez csak rám és Zoe-ra tartozik.-Mondta nyugodt arckifejezéssel a barátainak de a hangja mély volt és rekedt amitől kirázott a hideg.-Nem tudom elmagyarázni, de mindkettőnknek jobb, ha nem tudja senki, hogy létezel.-Sóhajtott és leguggolt elém, tenyereit a combomra tette.
-Próbáld meg elmagyarázni mert addig nem megyek el még el nem mondod az igazat.-Motyogtam halkan és a hajam végét piszkáltam.
-Te azt hiszed buli ez az egész, de nem az.
-Ez egy hülyeség, Harry.-Nevettem, ő is felnevetett.
-Na jó, ez tényleg baromság volt. De megakarlak óvni téged, ha velem látnak az emberek pletykálni kezdenek.-A kezét néztem ahogy megfog egy tincset és pödörni kezdi.-Érted, szivi?
-Ne hívj így.-Sóhajtottam és hátra löktem a hajamat.-Nem értelek meg téged, nekem bárminél fontosabb vagy.
-Nem viccelek Zoe, teljesen más híresnek lenni mint te azt elképzeled.
-De miért lennék híres?-Sóhajtottam.-Most sem tudja senki, hogy itt vagyok.
-Harry.-Kiabált fel Zayn.
-Mi van?-Kiabált le Harry amitől megsüketültem majdnem.
-Lejönnétek? A rendőrök szeretnének megbizonyosodni arról, hogy Zoe nem betört. Mármint nem azért tört be, hogy lopjon.
-Na tessék.-Mosolygott Harry pimaszul, a vállába boxoltam majd elindultam le.
-Semmi gond biztosurak, Zoe csak kizárta magát a lakásból.-Nézett rájuk Harry, a rendőrök bólintottak, elköszöntek és elmentek.
-Hupsz.-Mondtam halkan és elnevettem magam.
-Komolyan bemásztál? Azt hittem beengedett valaki.-Motyogta Harry.
-Csöngettem. Kétszer is, de senki nem jött ki így bemásztam.
-Hali.-Jött be egy szőke hajú lány az ajtón egy csomó szatyorral a kezében, Zayn ment segíteni neki és szájon csókolta.-Ki a vendégünk?-Mosolygott rám.
-Zoe, Ő pedig Perrie.-Mosolygott Zayn.-Az én csodálatos vásárlásmániás barátnőm!
-Szia.-Mosolyogtam a lányra majd kezdtem kellemetlenül érezni magam mikor  ruhám nézte nagy szemekkel.
-El kell jönnöd velem vásárolni és új ruhákat beszerezni.-Nézett rám és levágta a szatyrokat a földre.
-Perrie nem fogsz vele vásárolni mert Zoe sajnos már utazik is haza.-Mondta Harry rám se nézve. Csodálatos ötletem támadt.
-Jól van, ha ennyire irritállak akkor soha többet nem jövök a közeledbe.-Könnyes szemekkel néztem rá.-Bocsánat a zavarásért és a bonyodalomért amit okoztam, többet úgy se láttok.-Siettem ki az ajtón és elindultam a kapu felé, Harry barátai jó arcnak tűnnek. Remélem tesznek valamit.

/ komi, ha jöhet a következő rész :) feltudtok iratkozni a blogra a bal felső sarokban :) /

2 megjegyzés:

  1. Huhh.. megértem Harry-t, hogy nem akarja, hogy Zoé az egésznek a részese legyen, de akkor se kéne csak úgy eltolnia magától, megutálnia. Gondolom ez a célod, hogy ezeken agyaljuk a fejezet leolvasása után. Ez a fejezet mindennel tele volt, s csak úgy pörögtek az események egymás után.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöööm, folytatásban kiderül, hogy mi fog történni :) igyekszem izgalmasra írni a részeket és úgy írni, hogy legyen min agyalni a kövi részig :) :D

    VálaszTörlés